Obchodní podmínky

1. OBECNÉ PODMÍNKY

1.1 Prodávajícím je společnost Balanet s.r.o., se sídlem Sládkovičova 531/18, 01841 Dubnica nad Váhom která je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, oddíl: Sro, Vložka číslo: 40100 / R, IČ: 53083156, DIČ: 2121273957, tel. +421907630437, e-mail: balanetsro@gmail.com (dále jen prodávající).
1.2 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoliv způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
1.3 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoliv způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající opatřil zboží, které nemá zařazen v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.
1.4 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
1.5 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVÁNÍ

2.1 Zboží může kupující objednávat následovně:
a) prostřednictvím nákupního košíku na web-stránkách prodávajícího,
2.2 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.
2.3 Odeslanou objednávku potvrdí prodávající do 24 hodin emailem a zároveň sdělí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné!
2.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
2.5 Zrušení objednávky je ze strany kupujícího možné do 24 hodin od objednání zboží bez udání důvodu. Kupující může objednávku zrušit v Zákaznické sekci na web-stránce prodávajícího, telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího, nebo je doručí jiným způsobem, který si spolu dohodnou.
2.6 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, ...).

 3. CENY

3.1 Prodávající není plátcem DPH.
3.2 K základní ceně objednávky je připočtena cena za dopravu zboží podle toho, jaký způsob doručení si kupující vybere. Cena je odvozena od celkové hmotnosti objednaného zboží a aktuální sazba je viditelná přímo v objednávce (při každém způsobu dopravy). Balné je zahrnuto v ceně dopravy.

 4. PLATBY

4.1 Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby:
-platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi nebo v odběrném místě při přebírání zboží),
-platba prostřednictvím platební brány TrustPay,
-platba na základě zálohové faktury – předem, zboží bude expedováno po přijetí peněžních prostředků na náš účet,
-platba na základě dárkového poukazu
4.2 Dárkový poukaz představuje předplacený objem peněžních prostředků, které může kupující využít při nákupu na základě dostatku volných předplacených peněžních prostředků. Dárkový poukaz lze jednorázově použít. Hodnota poukazu je uvedena na každém poukazu jako konečná částka. Pokud je celková částka vyšší než hodnota poukazu, zákazník doplatí zbytek částky. Pokud je celková částka nižší než hodnota poukazu, zbytek hodnoty bez náhrady propadá (poukaz lze využít pouze v jedné objednávce). V jedné objednávce lze použít maximálně jeden dárkový poukaz. Dárkový poukaz nelze vyměnit za hotovost. V případě vrácení zboží uhrazeného dárkovým poukazem, je částka tohoto zboží vrácena prostřednictvím nového poukazu v hodnotě vráceného zboží. Datum platnosti poukazu je uveden na něm. Nominální hodnotu dárkového poukazu lze domluvit s kupujícím.
4.3 Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v Čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
4.4 Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev:
-slevu z ceny za registraci do e-shopu,
-slevu za opakovaný nákup,
-slevu na základě jednorázového slevového kuponu.
4.5 Poskytované slevy nelze kumulovat.

 5. DODACÍ PODMÍNKY

5.1 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 30 dní nebo po dohodě s kupujícím se může prodloužit. O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky. Nevyhovuje-li kupujícímu oznámená prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s bodem 2.5 těchto Obchodních podmínek.5.3 Zboží bude vyexpedováno okamžitě po potvrzení objednávky a po splnění všech podmínek pro vyskladnění.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ

6.1 Prodávající zajišťuje dopravu zboží způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce: a) kurýrní službou, b) Zásilkovnou.
6.2 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
6.3 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky.
6.4 Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad), dodací list. Prodávající také dodá spolu se zbožím návod k obsluze a záruční list vyžaduje-li to povaha zboží.
6.5 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
6.6 Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu po zaplacení všech škod přepravcem.
6.7 V případě většího zájmu se může stát, že máme nedostatek zboží a tak Vámi objednané zboží Vám můžeme dodat v několika balících, přičemž poštovné a balné platíte jako za jeden balíček.

7. ODSTOUPENÍ OD VYBAVENÉ OBJEDNÁVKY

7.1 Kupující je v souladu se zákonem oprávněn bez udání důvodu odstoupit od vyřízené objednávky (dle zákona "od kupní smlouvy", pokud již kupující převzal zboží) do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
7.2 Zboží na vrácení musí být: a) nepoškozené, b) kompletní (včetně příslušenství, dokumentace, ...), c) včetně přiloženého dokladu o koupi.
7.3 Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží dle bodu 7.1 těchto Obchodních podmínek, je povinen: a) kontaktovat prodávajícího se žádostí o odstoupení od vyřízené objednávky, uvést číslo objednávky (variabilní symbol), datum koupě a číslo svého účtu pro vrácení peněz, b) zaslat zboží zpět na adresu prodávajícího - zboží se doporučuje poslat doporučeně, pojištěné a použít vhodné balení, aby během přepravy nedošlo k popsání, polepení, ani jinému znehodnocení původních obalů a samotného zboží (prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy), c) uhradit výdaje související s vrácením zboží (poštovné, pojištění, ...).
7.4 Po splnění podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek a po obdržení vráceného zboží je prodávající povinen: a) převzít zboží zpět, b) vrátit kupujícímu ve lhůtě nejpozději 15 dnů ode dne odstoupení od vyřízené objednávky celou cenu zaplacenou za zboží, kromě poplatku za dopravu.
7.5 V případě nesplnění některé z podmínek dle bodů 7.1 až 7.3 těchto Obchodních podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od vyřízené objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

 8. ZÁRUKY A REKLAMACE

8.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy.
8.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje iv případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil.
8.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním.
8.4 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci s číslem objednávky, faktura nebo kopií faktury. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat také popis vady.

8.5 POUČENÍ O ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ

8.5.1. Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má spotřebitel – Kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel - Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu Zboží, nebo pokud se vada týká pouze součásti Zboží, výměnu součásti, pokud tím Prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně Zboží nebo závažnosti vady.
Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit závadnou věc za nezávadnou, pokud to spotřebiteli - Kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
8.5.2. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má spotřebitel - Kupující právo na výměnu Zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší spotřebiteli - Kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však spotřebitel - Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má spotřebitel - Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny Zboží.
8.5.3. Prodávající poučil spotřebitele - Kupujícího o jeho právech, která mu vyplývají z ust. § 622 Zákona a právech, které mu vyplývají z ust. § 623 Zákona tak, že umístil tento Reklamační řád na příslušné podstránce elektronického obchodu Prodávajícího a spotřebitel - Kupující měl možnost si jej přečíst v době před odesláním objednávky.

8.6 POSTUP REKLAMACE:
8.6.1. Co nejdříve nás informovat emailem nebo telefonicky o chybě výrobku.
8.6.2. Poslat produkt zpět na adresu provozu prodávajícího Sládkovičova 531/18 018 41 Dubnica nad Váhom, Česká republika

8.7 ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ:

V případě, že Kupující - spotřebitel nebyl spokojen s vyřízením Reklamace Prodávajícím nebo když se Kupující - spotřebitel obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vyřídil jeho Reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující – spotřebitel právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující – spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů. Subjektem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Bajkalská 21/A, P.O. Box 29, 827 99 Bratislava 27, resp. jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam je dostupný na stránce mhsr.sk). Kupující – spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem v rámci objednávky zboží či zákaznické registrace prostřednictvím internetového obchodu moonio.sk jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jako „ZOOÚ"). K poskytování osobních údajů dochází při odeslání objednávky nebo registraci zákaznického účtu Moonio.cz v rámci internetové prodejny Moonio, a to v rozsahu údajů uváděných ve formuláři objednávky či v registračním formuláři.
9.2 Odesláním objednávky, resp. uzavřením kupní smlouvy, dává zákazník v souladu se zák. čj. 122/2013 Sb. souhlas prodávajícímu se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů pro účely uzavření kupní smlouvy, vyřízení objednávek a související komunikace se zákazníkem, ale i po úspěšném vyřízení objednávky pro účely plnění ze smlouvy a vedení příslušné evidence (např. při vyřizování reklamací, vedení účetnictví a pod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží.

 9.3 Provedením registrace zákaznického účtu přes internetový obchod moonio.sk, zákazník souhlasí s tím, aby v souladu se zákonem č.j. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů prodávající, případně třetí osoba, jako touto společností určený zprostředkovatel ve smyslu citovaného zákona, zpracovávala, shromažďovala a uchovávala osobní údaje zákazníka poskytnuté zákazníkem při jeho registraci. Zákazník také uskutečněním zákaznické registrace a/nebo zatržením souhlasu se zasíláním novinek jakoukoli formou při odesílání objednávky, uděluje prodávajícímu souhlas se zpracováním a využíváním těchto jeho osobních údajů pro účely propagační i marketingové as předáním těchto údajů obchodním partnerům prodávajícího pro účely propagace a marketingu, a současně vyslovuje souhlas s tím, aby prodávající a případně třetí osoby, se kterými tato společnost uzavřela příslušná smluvní ujednání, posílali zákazníkovi obchodní sdělení v elektronické podobě, ve smyslu zák. č. 147/2001 Sb. o reklamě a zák. čj. 610/2003 Sb. o elektronické komunikaci. Osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, adresa, telefon, e-mail, pohlaví. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
9.4 Prodávající neposkytuje, nezveřejňuje a nezpřístupňuje osobní údaje zákazníků žádné další osobě, s výjimkou: společností zajišťujících přepravu zboží, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu potřebném pro účely doručení zboží (zejména Česká Pošta). Souhlas se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních informací je udělen na dobu neurčitou a lze jej kdykoli zdarma odvolat výslovným a určitým projevem v písemné formě adresované prodávajícímu, a to poštou, telefonicky nebo elektronicky na e-mail balanetsro@gmail.com Odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů dojde zároveň ke zrušení zákaznické registrace. Zákazník má dle zák. čj. 122/2013 Sb. v souvislosti se zpracováním osobních údajů zejména následující práva:

Zákazník má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat:
a) potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o něm zpracovávány,
b) v obecně srozumitelné formě informace o zpracování osobních údajů v informačním systému v rozsahu podle § 15 odst. 1 písm. 1 písm. a) až e) druhý až šestý bod; při vydání rozhodnutí podle odstavce 5 je dotyčná osoba oprávněna seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací,
c) v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal jeho osobní údaje ke zpracování,
d) v obecně srozumitelné formě seznam jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
e) opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
f) likvidaci jeho osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil; jsou-li předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
g) likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, došlo-li k porušení zákona,
h) blokování jeho osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud provozovatel zpracovává osobní údaje na základě souhlasu dotyčné osoby.
Zákazník má právo u prodávajícího na základě písemné žádosti namítat vůči:
a) zpracování jeho osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a žádat jejich likvidaci,
b) využívání osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo
c) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu.

10. Závěrečné informace

10.1 Dozor nad poskytováním služeb provádí Okresní ředitelství PZ Trenčín Květná 7, 911 42 Trenčín a Slovenská obchodní inspekce, poštovní složku 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava.
10.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v České republice.

V Dubnici nad Váhom, dne 21.03.2022

 

 

 

 

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení